HELL BOY
HELL BOY



خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید خودروی مدل 2013 کمپانی Lexus است که GS350 نام دارد .

مشخصات کلی این خودرو بدین شرح است:

موتور: 3.5 لیتری V6
توان: 306 اسب بخار
دنده: 6 سرعته اتوماتیک
زمان 0 تا 100: 5.7 ثانیه
چرخهای محرک: چرخهای عقب
تعداد سرنشین: چهار نفر
وزن کل: 1685 کیلوگرم
قیمت :  نامشخص

این خودرو هم برای رانندگی در شهر و هم برای عاشقان سرعت طراحی شده چرا که دارای سه حالت رانندگی ECO (اقتصادی) ، Push Normal و Sport است که به ترتیب مصرف سوخت و سرعت کم ، متوسط و بالا را باعث می شود. در حالت اقتصادی چراغهای داخلی به رنگ آبی در می آیند و تمامی تنظیمات و تجهیزات برای مصرف سوخت کمتر بسیج می شوند اما در حالت Sport که دارای دو حالت S و S+ چراغها به رنگ قرمز تغییر می کنند و نهایت قدرت ماشین برای سرعت بالاتر به کار گرفته می شود. در داخل خودرو همچنین با استفاده از چوب و چرم زیبایی خاصی فراهم شده است تا در کنار امکانات بالایی مثل سیستم Remote Touch یک رانندگی راحت و دلنشین را برای شما فراهم آورد. پشتیبانی از بلوتوث امکان پخش آهنگ ها را از تلفن همراه شما فراهم می کند و همچنین سیستم نوشتار به گفتار می تواند به محض رسیدن پیامک به شما هشدار دهد و حتی آن را برای شما بخواند.
 

سیستم صوتی 5.1 صدای فوق العاده ای را در اختیارتان می گذارد و سیستم Lexus Inform با پشتیبانی از جستجوی Bing، رادیوی اینترنتی و حتی نرم افزار فیس بوک باعث می شود متوجه نشوید که در خانه پشت کامپیوترتان هستید یا در جاده مشغول سفر. تکنولوژی Sirius XM نیز با استفاده از اینترنت اطلاعات و آمار ترافیکی را به صورت زنده در اختیارتان قرار می دهد و شما را از پیش بینی آب و هوا و نرخ بنزین آگاه می کند و حتی  می توانید با این سیستم رستوران ها را در خیابان پیدا کنید و بلیط سینما برای فیلم مورد علاقه تان تهیه کنید و همه این تکنولوژی ها را یک صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی برای شما به نمایش خواهد گذاشت.
 

همانطور که مشاهده کردید شاید از نظر شتاب و سرعت GS 350 برترین نباشد اما مطمئناً برای آن دسته افرادی که بیشتر به امکانات داخلی و گردش در شهر ها علاقمندند این خودرو امکانات فوق العاده ای را عرضه می دارد و بدون شک در کلاس خود از بهترین ها خواهد بود.

 

 

منبع:http://www.alborznews.net


نظرات شما عزیزان:

HELL BOY
ساعت14:21---1 دی 1390
شرمنده من فقط تو فاز ماشینم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, توسط مهدی |